lunes, 27 de enero de 2014

15ª Mitja Marató Ciutat de Terrassa


Ahir vaig fer per segon any consecutiu la Mitja Marató de Terrassa amb un dia de sol i molt bona temperatura al voltant de 14ºC.
Com l'any passat bona organització i desplaçament a Terrassa gratuït amb Rodalies Renfe. Vam tenir carpa de corredors.cat on ens van donar la bossa del corredor i el pitral.
Per completar els Qm d'entrenament que tocaven per la marató, vaig fer una tirada previa de 3 Qm amb els meus companys Jordi Mas i Jumper.
Sortim a les 10 en punt amb el meu company Angelman (llebre Sub 2 h). Aviat veig que el ritme de cursa previst de 5'40''/Qm es massa lent i el deixo enrera tot i sabent que amb els continus desnivells que hi ha en aquesta cursa es força difícil de fer d'una forma regular.

Perfil

Passo el Qm 5 en 26'53'', uns segons més ràpid del previst aprofitant el desnivell de baixada inicial. A partir del Qm 6 comença la pujada fins el Qm 10 que passo en 55'16' a ritme de 5'32''/Qm. A partir d'aqui vaig apretant poc a poc el ritme aprofitant la baixada. Faig el tercer 5000 m en a ritme de 5'17''/Qm i passo el Qm 15 en 1h21'39'' . Continua la baixada ara mes forta fins el 16,5 on comença el tros mes dur de pujada per la Rambla de Egara cap a la meta. Tot i no ser una pujada forta es llarga i constant. Pujo a bon ritme al voltant de 6'/Qm. A partir del Qm 19 el terreny es mes pla i torno a agafar ritme.


Avanço en Solteron que va molt lent i aguanto com puc l'anada i tornada amb pas soterrat i dos tobogans que hi ha al Passeig vint i dos de Juliol on es la meta. No hi ha manera d'atrapar el meu company Bernaus que l'he anat veient un munt de Qm.


Esprint final a sac  i Temps final 1:54:50 lloc 1521 i a la posició 154 de la meva categoria. Ritme 5'26''/ Qm.


Prova superada amb nota, no feia una marca així des del 2011 malgrat la dificultat del perfil. Molt content.

Pujo al lloc 61 de la Lliga Championchip i mantinc el tercer de la meva categoria M60 , mai havia estat tant ben classificat

Això però no durarà gaire ja que a mida que avanci la temporada aniré baixant alguns llocs.

Per acabar la festa, botifarrada per tothom..

1 comentario:

Anónimo dijo...

Bona cursa!

Jo volia debutar en aquesta cursa, però tothom em deia que no ho fes, i em vaig inscriure en la de Barcelona.

Diumenge, em vaig apropar, i no em vaig poder resistir... Em vaig posar darrere, sense molestar i vaig començar a córrer... i la vaig acabar. :)

Ara, no puc parar de pensar en la de Barcelona!