lunes, 20 de enero de 2014

36ª Cursa Barri de Sant Antoni


Cursa del Barri de Sant Antoni al sac i per 21 vegada, primera cursa de 10 Km de l'any i puntuable per la 6ª Challenge BCN 10 K.
Temperatura bona per córrer (12ºC) però pluja intensa durant la sortida i la primera meitat de la prova.

Trobada correcat al pati dels Salesians

Surto amb l'objectiu del Sub 50' pero estic agarrotat pel fred i l'aigua que no para de caure. Passo el Qm 2 en 10'29''. Intento apretar una mica a la baixada de la Gran Via i la Ronda però sense gaire èxit. Passo el Qm 5 en 26'01'' a ritme de 5'12''/Qm. Exactament el mateix temps que l'any passat
En acabar la primera volta em trobo millor ja que ha parat de ploure. Cap el Qm 6 passo al meu company EDJ  que m'havia avançat a la Gran Via. Faig la pujada pel Paral-lel a molt bon ritme avançant bastants corredors.
Continu apretant al c/Floridablanca fent l'últim Qm en 4'56''.

Arribada

Temps final de 51:03 Lloc 2051 i a la posició 191 de la meva categoria. Ritme 5'06''/ Qm.

Amb el crack Domingo Catalán

Com l'any passat, la primera volta ha estat fluixeta molt probablement per la forta pluja. Tot i això he millorat el temps dels dos últims anys i m'he quedat a 11'' del temps de la Cursa dels Nassos; per tant, dono per bo el resultat.

Pujo al lloc 597 de la Challenge BCN 10 K i al tercer de la categoria M60 de la Lliga Championchip !.

Vídeo de l'arribada Min: 52'25'' de crono

Propera cursa la Mitja de Terrassa la setmana que ve !.

No hay comentarios: