viernes, 3 de enero de 2014

Entrenament Front marítim

Dintre del pla d'entrenament per la marató toca una tirada llarga cada setmana que aniran augmentant en distancia a mida que s'apropa el dia D 16/3/14.
Avui em tocaven 16 Qm i he quedat a les 9:00 amb els meus companys TeteXavi , Carles Sancho i Sergio per fer uns Qm's pel front marítim. S'han afegit un parell d'amics mes, en Jesús i la Rosa.


Amb molt bona temperatura, uns 13ºC, pero una mica nuvolat hem sortint de la platja de la Mar Bella en direcció nord. La idea era fer vuit Qm's i tornar. En primer lloc hem anat cap el Fòrum per entrar a Sant Adriá del Besòs i travessar el riu. Hem continuat cap a Badalona fins arribar a l'estació de tren de Montgat. Temps 49'00' 8,6 Qm  ritme 5'42''/Qm.
En aquest punt jo he girat mentres que els meus companys encara han fet una mica més.
De tornada he aprofitat per apretar una mica i fer algunes fotos del recorregut.


M'ha cridat l'atenció l'emblemàtica fàbrica d'Anís del Mono a Badalona, tot un símbol de la ciutat.

Al final he fet 17,17 Qm amb un Temps final  de 1h36'13'' a ritme 5'36''/Qm.

Dades del Garmin

Un bon entrenament molt ben acompanyat !. Així dona gust entrenar.

No hay comentarios: