miércoles, 1 de enero de 2014

15ª Cursa dels Nassos


Com ja es tradició, acabo l'any amb la Cursa dels Nassos i aquesta es la onzena vegada que participo !.
Nou rècord d'inscripció amb 11500 corredors i prova puntuable per la 6ª Challenge BCN 10 K . Darrera cursa de la Lliga Championchip i la Lliga Correcat.

Bona temperatura per córrer uns 13º C. Sortida per onades com als darrers anys, la primera a les 17:30 (els cinc primers calaixos) i la segona uns cinc minuts després. Surto al darrer calaix de la primera onada.

Recorregut força pla de 10 Qm amb sortida i arribada al Carrer Selva de Mar.


Trobada multitudinària de corredors.cat com ja es habitual en aquesta cursa

Equipàs de corredors.cat

Surto amb en Solteron amb l'objectiu de Sub 50' però aviat es despenja el meu company i em quedo sol. Cap el Qm 2 m'agafa en Joaquim. Intento seguir amb ell però no puc. Al Passeig Picasso fem el gir de 180º i perdo una mica el ritme. Passo el Qm 5 en 25'49 a ritme de 5'10''/Qm. El Garmin m'està despistant una mica ja que em marca mes ràpid del que vaig al marcar els Qm's abans.
Apreto una mica mes a la pujada pel c/ Marina i agafo un ritme de 5'/Qm. Arribem al Qm 8 just a la Diagonal on a aprofito la lleugera baixada per apretar mes. Faig l'últim Qm a 4'52''per acabar amb un Temps final 50'52'' Lloc 4956 a ritme de 5'05''/Qm.

Amb Carles i Pere a l'arribada

Per poc s'ha escapat un cop més el Sub 50' pero molt content per les sensacions d'haver fet el segon 5000 m més ràpid que el primer (25'49'' / 25'05''). Proper 10000 m, la Cursa del Barri de Sant Antoni el dia 19.

No hay comentarios: