domingo, 29 de diciembre de 2013

Entrenament Buff / Bossa del Corredor


Ahir al matí vaig fer a la Carretera de les aigües un entrenament organitzat per La Bolsa del Corredor i esponsoritzat per Buff.
El punt de trobada va ser a les 9.30 al Km 0 del Pla dels Maduixers i vam comptar amb la presència del Roger Roca.
Molt bon dia per córrer amb excel·lent visibilitat pel vent dels dies passats i uns 10ºC de temperatura.
Com la setmana passada vam coincidir alguns companys de corredors.cat i del Rekons Running Team. Com que l'entrenament previst era del tipus fartlek vaig decidir fer la tirada llarga de 15 Qm que tenia programada anant fins el Qm 7,5 i tornar.
Vaig fer l'anada amb companyia de la Sandreta i en Jose Carnero que van fer 18 Qm's.

Amb Sandreta

Amb Jose Carnero

El ritme va estar en progressió passant el Qm 5 en 28'19'' a ritme de 5'40''/Qm . Part del segon 5000 m ja el vaig fer en solitari en 27'20'' a ritme de 5'28''/Qm per acabar el tercer en 26'27'' a ritme de 5'17'' / Qm.

Amb el crack Roger Roca


Vaig fer un total de 15 Qm com tenia previst amb un temps total 1h22'05'' i a un ritme de 5'28''/Qm. Molt satisfet.

En acabar ens van donar un Buff molt xulo.

No hay comentarios: