domingo, 30 de octubre de 2022

Entrenament Estadi Olímpic


Aprofitant el dia de portes obertes a l'Estadi Olímpic Lluís Companys el darrer diumenge de cada més, avui he anat per fer un test de 5000 m a fi de veure com estic de cara a les properes curses de final d'any. 
Al mateix temps he fet repte de New York Road Runners sota el nom Virtual Abbott Dash to the Finish line 5 K que ja vaig fer l'Octubre de l'any passat. La prova està controlada per Strava i es pot fer entre el 22 d'Octubre i el 6 de Novembre.


Dia de sol magnífic i temperatura de 17ºC. Amb la pista gairebé buida, l'objectiu es agafar un ritme regular i ràpid.

Sortida

Surto cap a les 9:30 ajustant al màxim la corda interior. Per davant tinc les 12 voltes i mitja que em portaran a completar el 5000 m.
Paso el primer 200 m en 1:05:8 i veig que vaig massa ràpid ja que la idea es anar a 2:24 la volta per fer al voltant de 30'.  Les voltes següents van molt millor. L'entorn es meravellós i tinc la musica de l'Estadi, no es pot demanar més.
Veig que el Garmin comença a fallar amb la distància però no em preocupa ja que tinc les marques de la pista i controlo el temps volta a volta. 

Acabo en un temps final de 29'56'' a Ritme de 6' Qm/h 
  • Millor volta      2:19.2
  • Pitjor volta       2:26.0 
  • Promig voltes   2:24.2  

Arribada

Molt satisfet, bon ritme i bon control de pulsacions que no han passat de 124 (promig 115 ppm). He millorat els 30'04'' que vaig fer al Gener.

L'error de mesura de distància de Garmin s'ha transferit a Strava que m'ha assignat un temps de 28'56'' el que representa Lloc 5047 (de 8629) Cat 65-69 12 (de 55). Aquesta posició es per tant incorrecte ja que he fet just un minut més.

No hay comentarios: