domingo, 5 de agosto de 2018

Caminada nocturna per Les Gavarres


Quan fa uns mesos em vaig assabentar d'aquesta caminada no vaig dubtar en fer-la ja que seria la estat la meva primera caminada nocturna per la muntanya.
Així doncs, ahir al vespre em vaig desplaçar cap a la Bisbal on em vaig trobar amb el meu amic Pere (PereBoss) de corredors.cat. 

Sortida

Recorregut circular de gairebé 16 Qm amb sortida i arribada a la Piscina Municipal de La Bisbal d'Empordà. Hora de sortida de 21:00 - 22:30
Amb una onada de calor excepcional (uns 29º C) sortim a les 22.00 prácticament sols ja que la majoria ho han fet abans encara amb llum de dia. 
Els primers 3 Qm força plans fins la Casa de Colònies El Pou de Glaç. A partir d'aquí pujada cap a la Serra dels Perduts on hem fet el primer avituallament a Santa Llúcia d'Arborç amb aigua i meló fresquet (Qm 6,5). Continuació amb alguns tobogans fins Sant Pol  on hem fet el segon avituallament amb aigua i síndria (Qm 11)

Esglesia de Sant Pol

A partir d'aquí gairebé tot baixada fins l'arribada amb begudes, pastes i xocolata. 
Distància 15,89 Qm / Temps 3h20', no està malament amb la calor d'avui. 


Ha estat interessant caminar de nit, sobre tot als trams amb poca gent. Bona companyia el Pere.

Photocall

Tot seguit ens hem pogut banyar a la piscina acompanyats de música de D.J.!!!. 


Molt bona organització de la associació ESPOC que ens ha obsequiat amb una samarreta commemorativa del 20é aniversari.

1 comentario:

Txell dijo...

Gràcies per resumir la nocturna de La Bisbal i enhorabona per tots aquests anys de marxes.