domingo, 25 de febrero de 2018

23ª Mitja Marató de Gavà


Sis anys després de la meva darrera participació, he tornat a fer la Mitja de Gavà prova compartida amb les de 5 i 10 Qm que surten abans (8:45 i 9:00 respectivament).
Com la setmana passada dia de sol i fresquet a primera hora 9ºC, ideal per córrer. No fa vent.
Bastants companys de corredors.cat que com jo aprofiten la prova per fer la darrera tirada llarga de la marató.

Amb Luz, Rosa i Ramon

Surto a a les 9:45 amb el gran arcadi42 amb l'objectiu de fer el menor desgast posible i baixar de 2 h.
Fem els primers Qm's a ritme molt tranquil, potser massa.
Passem el Qm 5 en un temps de 28'48'' a ritme de 5'46''/Qm. Al pas pel Qm 6 decideixo apretar una mica per assegurar les sub 2 h ja que a aquest ritme no ho faré. Enfilo el Passeig Marítim cap a Castelldefels on m'acompanya el R3 una estona. Passem el Qm 10 en 56'41'' a ritme de 5'35''/Qm el segon 5000m. Poc després donem la volta al passeig per començar el camí de tornada. Cap el Qm 12 em prenc un gel i aumento encara un pel el ritme. Atrapo a la Gemma i el R3 es queda amb ella. No fa vent en aquesta zona i això es bo. Abans d'agafar la carretera cap a Gavà passo el Qm 15 en 1h24'10 '', ja vaig clarament al ritme previst.
A la carretera vaig avançant corredors i em reservo una mica per la part final. Passat el Qm 19 entro al poble amb la pujada per la Rambla. Passo el Qm 20 en1h52'06''. Apreto el que puc, que no es gaire, fins la meta.

Foto de JJ Vico

Entro a la pista de la Bòbila i esprint per marcar un Temps final de 1h58'07'' lloc 586 (grup d'edat 19) Ritme 5'36''/Qm.


Video Pako Beer (Minut 1h19'10'' - 1h19'30'')

Amb Arcadi


Mitja marató numero 40 al sarró !

Amb el resultat d'aquest cursa pujo provisionalment al tercer lloc de la lliga Internet Cat. M 60 !!!.

No hay comentarios: