domingo, 27 de noviembre de 2022

99ª Jean Bouin (43ª Open)

Cursa Open de la Jean Bouin aquest matí, la trenta-dosena sense comptar la prova de debutants que vaig fer al 1972. Dia de sol i fred amb una temperatura de 9ºC.

Gran participació amb 5900 corredors de 10 Qm arribats a meta i més de 1500 a la prova de 5 Qm.
Sortida conjunta a les 9:00 en punt amb la prova de 5 Qm. Enguany el recorregut ha estat suavitzat escurçant la pujada del c/ Lleida

Surto amb el meu amic Pablo Pluvinet a la segona onada del tercer calaix sense masses problemes.

Sortida
Foto : Isidre Campderrós

Aviat ens separem i agafo un ritme força ràpid aprofitant la lleugera baixada inicial per c/ Tamarit, c/ Entença , la Gran Via i el Pg. de Sant Joan sempre per sota els 5'40''/Qm. No m'ho puc creure
A Ronda de Sant Pere desviament dels corredors de la prova de 5 Qm.
Passo el Qm 5 en un excel·lent temps de  28'08'' a ritme de 5'38''/Qm.  
Continuo pel Passeig Lluís Companys, Passeig Picasso i Av. Marqués de l'Argentera. Porto la meva ampolla i passo de l'avituallament.
Continuo cap a Colom ja a un ritme un pel més lent però per sota de 6'/Qm

Passeig de Colom

Començo la pujada al Paral·lel. Paso el  Qm 8 en 45'45'', veig que baixaré del 60' si no hi ha un desgavell. A partir d'aquí la pujada es cada cop més forta amb la traca final de el carrer Tamarit i Lleida. He d'afluixar molt per controlar les pulsacions

c/Tamarit / Lleida
Foto : Pako Beer

Entro a la Avinguda Rius i Taulet i recta de meta sense poder esprintar 😕

Av. Rius i Taulet
Foto : CarlesCat

Arribada
Foto : JJ Vico

Temps final 58'38'' Lloc 4486 a ritme de 5'52''/Qm.

Video Pako Beer Min 41.59 (Luz Marina) / 43:14 -43:19 (Ramon)


MMP de la segona etapa en 5 i 10 Qm !!!. No podia acabar millor la meva 32ª participació. La primera data del 1985. 🎊🎉. He rebaixat en 4'26'' el meu temps de l'any passat

No hay comentarios: