miércoles, 10 de junio de 2020

Repte atleta solidario 2020


Quan fa uns dies em vaig assabentar del Repte atleta solidario 2020 i no vaig dubtar en inscriure'm ja que el 25% de la recaptació va destinat a la Creu Roja per projectes destinats a la lluita contra el COVID-19.

Al fer l'inscripció vaig haver de fixar un repte que en el meu cas va ser Sub 70' en cursa de 10 Qm. L'organització a més ens va enviar el pitral per imprimir.

Aquest matí ha estat el dia escollit i m'ha acompanyat la meva amiga Luz Marina. Recorregut circular per c/ Berlin,  Av. Josep Tarradellas, Plaça Francesc Macià, Av.Diagonal, Parc Cervantes, Pont d'Esplugues, Carretera de Collblanc, Travessera de las Corts fins Parc de les Infantes.

Hem fet 10 Qm a bon ritme sobre tot un cop superat el Parc Cervantes. Temps final 1h04'31'' a ritme de 6'28''/Qm.



Repte superat sense problemes i millorant lleugerament el de diumenge passat. No es pot demanar més. Seguim sumant #KMSxELA

Medalla

L'empresa Todo Trofeo ha fet aquesta medalla en metall esmaltat de 85×63 mm que em farà arribar en el propers dies. Té molt bona pinta.

No hay comentarios: