domingo, 27 de diciembre de 2015

5ª San Silvestre de Santa Coloma de Gramenet


Avui he fet per primer cop la Sant Silvestre de Santa Coloma de Gramenet cursa que en principi no tenia pensat fer. Em vaig decidir a la fi de batre el rècord de curses en un any que tinc des de l'any passat en 36 i de pas el de deu mil que tinc en 16 des del 2013.
Així doncs dit hi fet. Aquest matí m'he desplaçat a les Pistes Antonio Amorós just inaugurades a l'abril, punt de sortida i arribada de la prova.
Cursa de 10 Qm compartida amb la prova de 5 Qm. En total 375 participants, 264 a la de 10 Qm que es la que jo he fet.
Dia de sol pero amb fred per l'humitat i el vent al costat del riu.


Recorregut urbà amb forts desnivells i llarg tram final per la llera del Besós fins les pistes d'atletisme.

Amb Gemma a la sortida

Tot i que l'hora de sortida eren les 10 s'ha endarrerit la sortida fins les 10:30. L'organització per part de Crossed Line ha estat una mica justeta.


Els primers cinc Qm's han estat amb forts desnivells tant de pujada com de baixada el que ha impedit poder agafar un ritme regular de cursa. He passat el Qm 5 en 27'04''. El segon cinc mil ha estat mes planer pero pujant per la llera del riu Besós i amb vent en contra tampoc a ajudat a millorar el ritme.
Finalment arribada de nou a les pistes amb un Temps de 54'13'' Lloc 177 a ritme de 5'24''/Qm.


Arribada amb medalla inclosa

A l'arribada ens han donat un entrepà de pa amb tomàquet i formatge molt bo.

Objectiu de sumar una nova cursa complert. Nou rècord de deu mils en una any 17 !. Temps discret per l'orografia de la prova i el fort refredat que porto a sobre. Dijous a la Cursa del Nassos espero anar millor.

No hay comentarios: