domingo, 13 de diciembre de 2015

La Sansi Viladecans


Aquest matí he fet per primer cop la cursa La Sansi de Viladecans una prova de 5 Qm amb sortida i arribada al Parc de la Marina de Viladecans. Cursa solidària amb la Marató de TV3 que es celebra avui
Dia de sol i fred amb 9ºC i vent lleuger. Circuit totalment pla ideal per fer una bona marca.

Amb José Luís Blanco, President de La Sansi

El meu objectiu per avui es anar agafant velocitat i intentar el sub 25'. Per facilitar la sortida, s'ha fet en quatre onades i jo he sortit al davant de la segona. La llebre sub 25' incomprensiblement ha sortit 30'' abans en cua de la primera onada el que m'ha representat canviar de pla sobre la marxa i marcar-me jo mateix el ritme. 
He sortit ràpid a les 11 h aprofitant la via lliure. Hem donat una primera volta d'uns 1300 m passant novament per meta.

Primer pas per meta

El meu pas per meta. Video (minut 3'11'')

El primer Qm l'he fet molt bé a ritme de 4.57 i el segon a 4:58. Amb el vent de cara i gir de 180º al polígon industrial he perdut una mica el ritme i he passat el Qm 3 a ritme de 5:10 / Qm Temps 15'05''.
En aquest punt he vist que calia apretar perquè si no el sub 25' s'escapava. El Qm 4 l'he fet una mica millor a 5:04 però calia apretar mes al darrer. Així ho he fet a ritme de 4:45 per acabar en un temps final de 24'54'' en el lloc 506 (28 de la meva categoria) a ritme de 4'59''/Qm

Esprint final

Content tornar a córrer per sota el 5'/Qm, el meu objectiu d'avui. Molt a prop de la meva millor marca de l'any en 5000 m (24'45'') que vaig fer durant la Cursa de Sant Joan Despí al mes de Maig.


Amb Luz Marina

La meva amiga Luz Marina ha tornat a les curses després de molt de temps sense poder córrer. Muchas felicidades Luz, me alegro muchísimo.

Molt bona organització en un bon entorn per córrer. Un detall, ens han donat bitllet de tren gratuït d'anada i tornada a Viladecans. L'any que ve, si puc, repetiré.

No hay comentarios: