domingo, 4 de enero de 2015

Trail Poblats Ibèrics

Aprofitant que aquest diumenge no estava inscrit a cap cursa ahir em vaig afegir a l'entrenament d'avui diumenge que l'Hector te previst per Collserola.

El punt de trobada ha estat el Poliesportiu Guiera a Cerdanyola on ens hem reunit finalment l'Hector, Lluis , Jordi Mas, Gabriel, Yolanda , Laura i Alberto (Sufridor). Hem sortit a les 8:00 en punt amb un fred intens 0ºC.
L'entrenament ha consistit en fer el recorregut de la Cursa Poblat Ibèrics que es va fer al Juliol amb una distància aproximada de 14,5 Qm.



Amb un traçat força exigent de pujades i baixades per corriols ha estat per a mi un autèntic trenca-cames.


Els meus companys m'han anat esperant ja que jo era clarament el mes lent del grup donat que tots estant molt mes acostumats a les curses de muntanya.

Tot i anar molt en compte, en un descuit, he ensopegat i he anat per terra amb rascada a la cama i amb cops al canell, pit i barbeta. Per sort no s'ha trencat res i he continuat.

Cim del Puig Guàrdia 199 m s.n.m.

Hem fet un total de 14,46 Qm en 2h06' i un desnivell + acumulat de 492 m . Un bon entrenament molt ben acompanyat.

No hay comentarios: