domingo, 30 de marzo de 2014

Ciesc Vigia Trail


Un cop recuperat de les emocions i celebracions de la marató, aquest matí he tornat a participar en una cursa. Vaig voler que sigués una mica diferent a les curses urbanes que faig normalment i per això em vaig inscriure a una prova de muntanya la Ciesc Vigia Trail de 15 Qm i un desnivell de +/- 525 m de desnivell .
Les previsions meteorològiques per avui eren dolentes i només llevar-me ho he pogut confirmar amb la pluja fina que queia a les 6:30 del matí.
Hem arribat aviat a Santa Coloma amb el meu company Hector per recollir el pitral. Ens hem trobat també amb la Carme, Rosalía i en Toni. També he pogut saludar en Miguel Lombarte, l'Alex i el meu company de corredors.cat Grampy.
La sortida i arribada era davant de Duet Sports de Can Zam.
Hem sortit a les 9:30 en punt sota la pluja fent els primers dos Qm seguint la llera del riu Besòs. Aviat hem començat a pujar i en hem trobat un cartell de benvinguda de l'organització

Cartell de benvinguda

Després d'alguns embussos als corriols i pujar uns 230 m  hem  arribat al primer avituallament cap el Qm 6. En aquest punt hem fet un re-agrupament momentani.
Amb Grampy, Carme i Rosalía

Tot seguit baixada cap a Sant Jeroni de la Murtra per pujar a continuació molt fort fins l'Ermita de Sant Climent

Pujada a Sant Climent

Poc després l'avituallament del Qm 11. En cap moment a parat de ploure i s'ha format força fang en molt punts. Tres-cents metres després hem fet "el cim" a 252 m d'alçada passant pel poblat ibèric de Puig Castellar. 
Baixada força perillosa després cap a la meta. En un tros han hagut de posar una corda per poder baixar, tot això hi ha hagut un munt de caigudes ja que el fang que s'ha format relliscava molt. Jo per sort ho he superat bé.

Qm 13,8
A la part final de baixada per pista he deixat enrere a la Carme, que no està acostumada a corre ràpid, i he atrapat a la Rosalía amb qui hem entrat junts a meta.


Temps final 2h02'02'' lloc 400 a ritme de 8:07 / Qm.

Amb Rosalía

Amb Toni, Rosalía i Carme

Ha estat una cursa espectacular i bastant dura pel mal temps que ha fet i que sens dubte ens ha privat d'unes magnífiques vistes. M'ha agradat força malgrat no es el meu terreny. Molt bona organització per part de CIESC (Club d' Iniciatives Esportives Santa Coloma) i Running Vigia.


1 comentario:

Anónimo dijo...

Quins campions esteu fets !!!
Felicitats a tots !!!
Endavant !!! :)
Carme