martes, 14 de septiembre de 2021

Cursa 600

Amb la Cursa Atlètica del Poble Nou arribo a la meva cursa nº 600.

La idea era fer-la coincidir amb la Mercè però m'he avançat una setmana. Com a la 400 i 500 he personalitzat la meva samarreta per l'ocasió.

Amb motiu de la meva Cursa 500  ja vaig fer un recordatori de les proves anteriors i en aquesta entrada afegiré només les noves.

22/05/2020   Zegama - Aizkorri virtual  42 Km 

La cursa 550 va arribar en plena pandèmia per la COVID-19 i va ser aquesta mítica prova de muntanya que vaig fer a Barcelona i en format virtual en tres etapes. Res a veure amb l'original però content pels 42 Qm

Durant aquest centenari, apart del ensurt de Setembre 2018, el mes destacat van ser les curses virtuals que vaig fer per la pandèmia i en especial la meva tercera Marató la Red Run de les Rainbow Virtual Series  🌈 del 19/11/20

Enllaç a : Totes les meves curses

No hay comentarios: