lunes, 1 de julio de 2019

Fi de Temporada 2018 - 2019

Amb la Cursa Beer Runners de dissabte, dono per acabada una temporada atlètica marcada pel ensurt de Setembre del 2018 que em va deixar fora de combat temporalment.

A partir d’Octubre vaig re-empendre poc a poc l’activitat física fent un total de 14 Caminades entre elles les dues proves consecutives de la Caminada Internacional i la més llarga la Llobregat - Besòs de 30,5 Qm. També vaig fer el mes passat set etapes del Camí Francès de Sant Jaume. En total 1120 Qm caminant. No em puc pas queixar.

Amb Luz Marina
Alto del Perdón (Navarra)

Pel que fa a les curses vaig començar a córrer una mica a partir de Febrer. He fet un total de cinc entre elles la Cursa del Corte Inglés per quarantena vegada ! En total 246 Qm.

En resum, una temporada molt millor de la que en podia imaginar. Tot i que he hagut de canviar el tipus d’activitat no he perdut l’opció de poder participar en curses i això em fa feliç.

La propera, si hi ha salut, més.

Bon estiu a tothom !

No hay comentarios: