domingo, 27 de mayo de 2018

6ª Cursa DIR GU Diagonal


Tercera Cursa DIR GU Diagonal consecutiva avui al matí. Prova organitzada pel DIR i puntuable per la 10ª Challenge BCN 10K. Recorregut lineal i recte de 10 Qm per la Diagonal amb sortida al Palau Reial de Pedralbes i arribada a Passeig Garcia Faria.També es disputa la distància de 5 Qm amb final a Diagonal / Marina.
Perfil favorable amb lleugera baixada sobre tot al primer tram del recorregut.

Recorregut

Dia tapat amb una mica de vent, ideal per córrer. Participació propera als deu mil corredors.

Corredors.cat

Amb Adidas Runners

He sortit a les 8:30 amb l'objectiu de apropar-me als 50'. Sortida espectacular amb tota la Diagonal per nosaltres !. Enguany no m'acompanya ningú i aviat veig que els Qm's estan mal marcats i caldrà anar mes en compte per controlar el ritme.
Amb lleugera baixada he passat el Qm 5 a prop del c/ Marina amb un temps de l'he 25'40'' a ritme de 5'08''/Qm. Passat el Qm 5,5 ens hem desviat pel c/Castillejos, Bolivia i Badajoz per superar la Plaça de Les Glories. De nou a la Diagonal, he recordat el meu pas per aquest lloc fa uns mesos al la marató, avui a millor ritme fregant els 5'/Qm i superant un munt de corredors.
El darrer Qm, tot i fer-lo clarament per sota de 5' no ha estat suficient pel Sub 50'. Ens hem marcat un bon esprint de 200 m amb el meu amic Gabriel Miquel que m'ha superat .

Amb Gabriel

Temps final de 50'38'' (25'40'' / 24'58'') Lloc 2306 i 124é de la meva categoria a ritme de 5'04''/Qm.

Dades del Garmin

He tornat a millorar la meva marca de l'any en deu mil rebaixant la de la setmana passada a Can Mercadé en 40'' no puc demanar mes. He tornat a fer el segon 5000 m mes ràpid que el primer superant en el segon 5000 a 509 corredors !!!.

No hay comentarios: