sábado, 14 de abril de 2018

Medijocs 2018

Setena participació als Medijocs aquest matí a Sant Cugat amb una molt bona organització. Sortida i l'arribada al Parc de la Pollancreda amb una distància de 8,045 Qm's (50% asfalt / 50% terra). Desnivell +/- 60 m.
Dia molt tapat amenaçant pluja.

Amb corredors.cat

Hem sortit a les 9.30 en punt amb objectiu de passar-ho. Aviat m'ha agafat le meva amiga Laura i hem decidit fer la cursa junts. Primer Qm pel Parc per continuar fins el començament de la pista forestal just al Qm 2.

En aquest punt hem creuat la riera i fet la pujada fins l'avituallament a Can Borrell (Qm 4,2) Temps 24'25''.
Durant el recorregut hem fet un parell de pujades dures però curtes passant pel costat del Pi d'en Xandri. Terreny força tou amb trams de fang on havia que anar en compte per no relliscar.

La tornada en baixada ha estat mes rapida i divertida.

Pas per la riera (Qm 6,7)

Els darrers 1300 m sense problemes per asfalt amb una volta completa al parc abans d'arribar a la meta.

Arribada amb Laura

Temps final de 46'06'' Classificat 133 (Cat. 23) a ritme de 5'44''/Qm.

Dades del Garmin

Una cursa molt recomanable.