domingo, 11 de diciembre de 2016

La Sansi Viladecans


Aquest matí he fet la prova de 10 Qm de La Sansi Viladecans rebatejada amb el nom de Renault Street Run. Sortida i arribada al Parc de la Marina de Viladecans.
Enguany hi havia l'opció de fer dues proves la de 5 Qm a les 10 h i la de 10 Qm a les 10:45.
Dia de sol i fred amb 10ºC i bastant vent. Circuit totalment pla ideal per fer una bona marca.
El meu objectiu per avui es intentar el sub 50' amb el meu company Manolo M llebre oficial.
Hem sortit ràpid,com era d'esperar. Passat el primer Qm hem agafat una llarga recta pel polígon industrial on teniem vent en contra. He aguantat com he pogut amb el grup passant novament per meta al Qm 3,2  en un temps de 15'37''.


Primer pas per meta. 

El marcatge d'alguns Qm estaba malament o no existia però el Manolo avui s'ha encarregat del ritme i jo prou he fet en anar seguint-lo. Avituallament al Qm 5 i més polígon industrial amb tres girs de 180º i trams de vent on m'he despenjat uns metres.


He vist que calia apretar perquè si no el sub 50' s'escapava. Cap el Qm 8 he pogut atrapar al grup i tothom m'ha animat. Avui era el meu dia !. En arribar al Qm 9 hem fet el canvi de ritme amb el NOLO58 per acabar en un temps final de 49'08'' en el lloc 265 (14 de la meva categoria) a ritme de 4'55''/Qm

Dades del Garmin

El vídeo de l'arribada

Amb Manolo M i NOLO58

Objectiu d'avui mes que superat. He igualat la meva segona millor marca en deu mil de sempre que vaig fer a la Cursa del Barri de Sant Antoni al 2011 !!!

Muchas gracias Manolo sin ti lo lo hubiera conseguido.

Per completar el dia he pogut saludar al gran Martin Fiz Campió del mon de Marató a Göteborg al 1995 i sots campió a Atenes al 1997.

Amb Martin Fiz

No hay comentarios: