martes, 6 de diciembre de 2022

43ª Cursa de Sant Andreu


Dissetena Cursa de Sant Andreu aquest matí, una clàssica de Barcelona amb 43 edicions.

Recorregut molt pla de 5 Qm pel barri de Sant Andreu amb punt de sortida i arribada a la Rambla de Fabra i Puig davant del Club Natació Sant Andreu organitzador de la prova. Enguany lleugerament modificat per obres al carrer Gran de Sant Andreu.
Gran trobada amb un munt de corredors coneguts. Participa també de la meva amiga Carme Salas.

Amb Luz Marina

Dia de sol i fred amb uns 7ºC. Forces participants amb gairebé 1000 arribats a meta.
Sortida a les 9:00 amb un primer tram una mica estret que controlo sense problemes. 

Sortida
Foto : CarlesCat

Aviat m'atrapa la Esther i diu que m'acompanya. Passem el Qm 1 molt ràpid en 5'20'' per la lleugera baixada. Intento mantenir el ritme però al Passeig Torres i Bages amb la lleugera pujada afluixo un pel.

Passeig Torras i Bages (Qm 2)
Foto . Pako Beer

Passem el gir al Pg. de Santa Coloma en 16'52'' a ritme de 5'38''/Qm. Enguany fem 180º i comencem la tornada. Passem el Qm 4 en 22'29''

Passeig Torras i Bages (Qm 4)
Foto : Pako Beer

Amb problemes en mantenir les pulsacions al darrer Qm he d'afluixar una mica. No puc atrapar a la meva amiga Carme que va 10 m davant meu.

Acabem en un Temps final de 28'06'' al lloc 746  Ritme 5'38''/Qm.

Arribada
Foto: CarlesCat


Video Pako Beer Min 6:14 i  Min 16:54


Molt content, he tornat a baixar de 30' i fet nova millor marca personal de la segona etapa en 5000 m. Gràcies Esther !! 💗  Seguim sumant #KMSxELA

Amb Carme

Propera cursa diumenge a La Sansi Viladecans !

No hay comentarios: