domingo, 30 de enero de 2022

Entrenament Estadi Olímpic


Aquest matí he tornat a l'Estadi Olímpic Lluís Companys al Vine a córrer a l 'Estadi.  Aquest esdeveniment que es fa el darrer diumenge del mes, es va aturar per la pandèmia i va tornar a re-obrir  l'Octubre de l'any passat. 

He anat des de casa cap a Montjuïc a ritme fluix pujant pel Poble Espanyol. Dia de sol i fred amb 10º C. Al arribar he fet el registre de entrada i al baixar a la pista veig que sorprenentment no hi ha ningú !.

Vaig ràpidament a la sortida del 5000 m. El meu objectiu es passar-ho bé,  no superar les 120 ppm i veure quin temps faig. 

Sortida 5000 m

Surto a les 11.35 amb la idea d'agafar un ritme ràpid i constant. Des dels primers metres veig que el Garmin marca de menys i perdo la referència de ritme real, tampoc ajuda el fet de que no controlo el volta a volta sino cada Qm.

Malgrat això, vaig fent gaudint del entorn i de la música d'ambient. Acabo les dotze voltes i mitja en un molt bon temps de 30'04'' a ritme de 6'01''/Qm (parcials 5'54'' / 6'06'' / 6'07'' / 6'00'' / 5'57'')

Dades del Garmin

Arribada

En acabar m'he assabentat que soc la Legenda Local de la pista segons Strava. Em durarà poc però fa patxoca 😉



No hay comentarios: