domingo, 6 de febrero de 2022

31ª Caminada de Sant Pau

Aquest matí he tornat a fer per tercera vegada la Caminada Popular de Sant Pau que organitza el centre Excursionista Torrellenc.
A les 8:00 he quedat amb el meu amic Pere per desplaçar-nos a Torrelles de Llobregat. Recorregut de muntanya pel terme municipal amb una distància d'uns 11 Qm i 550 m D + segons l'organització.

Recorregut: Plaça de l’Ajuntament, Carrer Major, Can Coll, Raval Mas, Can Balasch de Dalt, Riera, Can Rius, Turó del Tabor, Creu de Querol, Can Balasch de Baix, Plaça de l’Ajuntament, Parc de Can Sostres.

Dia mig tapat i una temperatura de 8ºC al començar però que mica en mica ha anat pujant. Hem sortit a les 9 h i ben aviat hem començat a pujar majoritàriament per pistes amb alguns corriols.
Al Qm 5,5 (1h08') hem fet l'avituallament amb begudes, un bon entrepà de llonganissa, fruita i cafè.

Continuació amb dura pujada fins el Tabor amb 356 m.s.n.m. i bones vistes de Sant Ramon i voltants.
A partir d'aquí baixada fins la Creu de Querol cruïlla de camins (Qm 8,12)

Creu de Querol amb Pere Riera

Baixada cap Torrelles per Can Balasch de Baix fins el Parc de Can Sostres on era l'arribada.
Hem fet finalment 10,780 Qm en 2h26' que incloent 34' de la aturada a l'avituallament surt un total de 3h D+ 433 m.

A l'arribada aperitiu i sorteig de cistells de Sant Pau amb productes propis de Torrelles que no ens han tocat.

Una bona caminada i millor companyia. L'any vinent, tornarem !. Seguim sumant #KMSxELA