domingo, 4 de julio de 2021

Fi de temporada 2020 - 2021

Amb la Cursa virtual 6 Meses x 6 Causas de Juny, dono per acabada una temporada atlètica marcada per les restriccions a causa del COVID-19.

He fet un total de 35 curses, 32 en format virtual, la majoria, i només tres presencials la Mercè, la San Silvestre del Masnou i la Cursa Científica del Hospital de Sant Pau.

Sant Silvestre del Masnou

De les virtuals a destacar les mitja marató de la Orange Run i Terrassa, la Behobia - San Sebastian de 20 Qm, la virtual 42/7 Zurich Marató de Barcelona que vaig completar en tres etapes i la meva tercera marató, la Red Run, que vaig fer en 5h55'50''.

Marató Red Run

En quant a caminades al 2021 he fet un total de 10 gairebé totes també en format virtual. Hem estrenat el Barnatresc virtual que ha canviat la forma de fer caminades per Barcelona.  

En total, entre entrenaments i competició, he fet 1250 Qm caminant , 963 Qm corrent i 238 amb bici, no em puc pas queixar.

En resum, una temporada molt alterada per la pandèmia però millor del que em podia imaginar. 

La propera, si hi ha salut, més.

Bon estiu a tothom !

No hay comentarios: