martes, 14 de julio de 2020

Fi de temporada 2019 - 2020

Amb la Cursa Open Run 5 K de diumenge, dono per acabada una temporada atlètica marcada pel confinament a causa del COVID-19 que vam patir a mitjans de Març.

He fet un total de 13 Caminades entre elles les dues proves consecutives de 20 Qm de la Caminada Internacional , la Marxa dels Castells del Baix Gaià de 33,5 Qm i la Transèquia de Balsareny a Manresa que no havia fet mai.

Pel que fa a les curses en vaig fer 14 abans del confinament, 6 a casa durant el confinament i a partir de Maig 12 més en format virtual fins un total de 32 entre elles la Cursa dels Nassos on vaig tenir l’honor acompanyar la llebre oficial de Sub 70'.

Amb Maria

En total, entre entrenaments i competició, he fet 921 Qm caminant i 798 Qm corrent, no em puc pas queixar.

Acabo la 12ª Challenge 10K BCN 2019 - 2020  en el lloc 1741 de la General i el 55 de la meva categoria M 65. He fet un total de 5 curses i he participat a les dotze edicions fetes fins ara amb un total de 90 curses.

També acabo la 4ª Challenge Federació Catalana d'atletisme 10K 2019 - 2020 en el lloc 1083 de la General i el 45 de la meva categoria M 65. He fet un total de 6 curses i he participat a les quatre edicions fetes fins ara amb un total de 34 curses.

No s'han publicat resultats finals oficials al haver-se acabat de sobte al Març per la pandèmia.

En resum, una temporada molt estranya però millor del que em podia imaginar. Tot i que he hagut de canviar el tipus d’activitat per les circumstàncies, no he perdut l’opció de seguir participant en curses malgrat de moment ara siguin virtuals.

La propera, si hi ha salut, més.

Bon estiu a tothom !

No hay comentarios: