martes, 3 de septiembre de 2019

Pujada al Quermany

Aquest matí he fet la tradicional pujada al Quermany de cada estiu. Enguany ho he fet caminant en lloc de corrent i sortint de Can Bassalis als Masos de Pals.
Recorregut Can Bassalis - Cim del Quermany i tornar, 10,76 Qm en total.

He sortit a les 7:40 aprofitant la temperatura mes agradable de primera hora. Primer tram per la carretera direcció Masos de Pals i Mas Tov per agafar la pista forestal cap a la masia de Can Pou de ses Garites i el corriol / drecera a la dreta que porta al camí principal.
He passat a continuació per les mines d'en Bofill i un parell de trossos trenca-cames amb fort desnivell. Arribada al cim en un Temps 1:03:32 (Qm 5,4).

Dia clar amb bones vistes del Baix Empordà amb el Montgrí, Pals i les Illes Medes.

Quermany  Gros 224 m s.n.m.

Després d'uns deu minuts de descans per fer fotos i beure una mica baixada pel mateix recorregut per arribar en un Temps final real 2h00'15'' que amb l'aturada han estat 2h10'.