sábado, 1 de diciembre de 2018

Caminada Beer Walkers


Avui he participat a la segona edició de la caminada  que Beer Walkers ha organitzat al front marítim de Barcelona.
Quan em vaig assabentar de la caminada no vaig dubtar en apuntar-me ja que recordava gratament l'organització de la cursa que Beer Runners que vaig fer al 2014.
El punt de trobada ha estat el Boo Restaurant & Beach Club a la Platja de la Mar Bella a les 11 h del matí on he coincidit amb la meva amiga Mercè.

Amb Mercè

En arribar ens han donat una samarreta pel esdeveniment i dos tickets per consumicions a l'arribada. L'actriu Judith Mascó ha estat la invitada VIP del acte.
Dia fred i magnífic de sol ideal per caminar.

Foto de grup

Ens hem reunit gairebé 80 caminadors i cap a les 11:30 hem fet la caminada a ritme de passeig. El recorregut pel front marítim ha estat molt fàcil i curtet.


En arribar hem fet unes cerveses amb unes tapes d'olives i escalivada amb anxova. Una matinal relaxada en bona companyia.

Aperitiu al Boo Restaurant & Beach Club
Una bona iniciativa que segurament repetiré.

No hay comentarios: