domingo, 9 de octubre de 2016

Caminada Popular (Vallvidrera)

Segon any consecutiu que faig la Caminada Popular que organitza el centre excursionista Els Blaus a Vallvidrera. Com l'any passat he anat amb l'Héctor i uns amics seus.

Recorregut d'uns 10 Qm amb sortida i arribada a la Plaça Pep Ventura (Vallvidrera). Dia nuvolat i molt bona temperatura.

Hem sortit a les 9:15 en direcció c/Mont d'Orsà i camí de Santa Creu d'Olorda fins Can Cuiàs (Qm 1,7) on hem parat uns 15 minuts per esmorzar molt bé  (entrepans, croissants, suc de taronja, aigua i galetes de xocolata).

Amb Héctor a Can Cuiàs

Continuació fins agafar un camí circular cap a les ruïnes de l'antic monestir de Valldonzella. Hem fet alguns corriols i desnivells sense massa dificultat. Bones vistes de la Penya del Moro i Sant Pere Màrtir. Avituallament d'aigua i tornada cap a Can Cuiàs, Plaça dels Pins  per arribar de nou a la  Plaça Pep Ventura. Temps total 2h26' que amb les aturades han estat 2h52'. Distància 10,66 Qm / 317 m.D +

A l'arribada mes entrepans i begudes. Ha estat tot una bona volta i força relaxada.

Plaça Pep Ventura

Com a continuació de la caminada, he tornat amb l'Héctor cap a casa des de Vallvidrera baixant per la Drecera de Vallvidrera, Peu del Funicular, Av. de Vallvidrera, c/Major de Sarrià, Passeig de Sant Joan Bosco i c/Numància.

Temps 46'16''. Distància 4,76 Qm / 0 m D +

Dades del Garmin

Total d'avui : 3h12' / 15,41 Qm

Un bon entrenament de cara a la Caminada Internacional de Barcelona del proper cap de setmana.