martes, 9 de agosto de 2016

Pujada al Quermany

Aquest matí he fet la tradicional pujada al Quermany de cada estiu en companyia de la meva amiga Imma que s'està preparant pel Camí de Sant Jaume Portugués. Enguany ho hem fet caminant en lloc de corrent.
Recorregut càmping Inter Pals - Cim del Quermany i tornar, 12,4 Qm en total.

Perfil

Hem sortit a les 7:00 aprofitant la temperatura mes agradable de primera hora. Primer tram per la carretera direcció Pals entrant a la pista forestal darrera del Aparthotel Golf Beach. Continuació en direcció al Quermany per pista de sorra i pedres amb lleugera pujada. Passada la masia de Can Pou de ses Garites hem agafat un corriol / drecera a la dreta que ens porta al camí principal.
Hem passat per les mines d'en Bofill en 56:13 (4,6 Qm)  per agafar a continuació un parell de trossos trenca-cames amb fort desnivell. Arribada al cim en un Temps 1:18:11 (Qm 6,2).

Vista del Montgrí al fons

Cim del Quermany 224 m.s.n.m.

Després d'uns deu minuts de descans per menjar i beure una mica baixada pel mateix recorregut per arribar en un Temps final real 2h30'29'' que amb l'aturada han estat 2h40'. Un bon entrenament amb bona companyia.