lunes, 22 de agosto de 2016

Mini marató El Delfin Verde (Pirata)

La quarta participació a la Mini Marató del Càmping Delfin Verde aquest matí ha estat una mica diferent que les anteriors.
He quedat en fer-la amb el meu amic Hector i ens hem desplaçat junts fins el càmping. En arribar a les 7:20 no hi havia ningú del equip d'animació responsable de l'organització el que m'ha sobtat força.
El fet de no veure ahir a la tarda els rètols de marcat del circuit m'ha fet sospitar de l'anul·lació.
Amb uns 20 corredors presents, la majoria estrangers, he decidit fer-la en pla "pirata" es a dir pel nostre compte. Els he explicat els fets i m'he oferit de guia, això si, al meu ritme.
Hem fet el recorregut clàssic pels camps d'arròs de Pals i espai natural de les Basses d'en Coll idèntic a les edicions anteriors. Distància 10 Qm amb sortida i arribada a l'entrada del càmping.
Sortida a les 7:30 en punt amb una temperatura magnífica de 21ºC.
Cap el 600 m un altre corredor que també coneixia el circuit, m'ha avançat i també ha fet de guia a un ritme mes ràpid.
Durant el recorregut he anat donant instruccions al grup que em seguia sense preocupar-me massa pel temps.Tot i això hem passat força bé el Qm 6, just al pont de pedra, en 33'40''.
A partir del Qm 7, tornada cap el càmping per acabar en un temps final de 54'23 a ritme de 5'33''/Qm la meva segona millor marca de les set edicions en que he participat.

Amb Hector a l'arribada

Dades del Garmin

Prou satisfet amb el resultat.  No la puc compatibilitzar com a cursa però ha estat un entrenament de qualitat i enguany molt ben acompanyat.


En acabar, esmorzar com cal al càmping !

El resum de les quatre minis del 2016.

  • 18/7 55'14'' Lloc 28
  • 25/7 56'25'' Lloc 26  
  • 08/8 55'46'' Lloc 35
  • 22/8 54'23''   ---

No hay comentarios: