domingo, 24 de mayo de 2015

8ª Cursa Sant Joan Despí


Ahir a la tarda vaig fer per primer cop la Cursa de Sant Joan Despí una prova de 10 Qm que es fa pels carrers d'aquesta localitat consistent en dues voltes distintes, una de 3,6 Qm i un altre de 6,4 Qm.

Quan fa uns dies en vaig assabentar de que es feia aquesta cursa per la tarda no vaig dubtar en inscriure'm ja que em sembla una bona idea quan pugen les temperatures.

Bona organització Club de Atletisme Despí 2012. Sortida i arribada del Poliesportiu Salvador Gimeno.
Perfil força pla amb dues lleugeres pujades al Qm 1 i al 6. Bona temperatura voltant els 19ºC.

He sortit a les 20.30 en punt amb meus companys de corredors.cat Pol26 (llebre Sub 50') acompanyat del seu pare en Polgi.  La sortida ha estat força rapida tot i la pujada del primer Qm.


Video Min 1:45

He aguantat força bé la primera volta passant per meta al Qm 3,6 en 18'01'' a ritme de 5'/Qm. Animació del meu company i "speaker" Alberto Montenegro al pas per meta.

Coincidint amb la pujada del Qm 6 voltant la Ciutat Esportiva Joan Gamper, m'he quedat una mica despenjat de la barqueta sub 50'. En companyia de la Mari Carmen Gallego (amb qui ha anat tota la cursa) hem anat recuperant de mica en mica fins atrapar-los.

L'últim Qm a tope a ritme de 4'52'' m'ha permès marcar un Temps final 49'49'' lloc 354 i 9é de la meva categoria.


Molt content poder fer sub 50' de nou quasi tres anys i mig després. Els ànims de les llebres i la competència sana amb la Mari Carmen han contribuït d'una forma clara en assolir aquesta marca.

Amb Alvar (Polgi) i Pol (Pol26) 

Moltes gràcies companys !

Dades del Garmin 

A l'arribada síndria fresca per recuperar.

No hay comentarios: