domingo, 10 de mayo de 2015

8ª Cursa 10Km Sant Quirze del Vallés


Avui he participat per segona vegada a la Cursa 10 Km de Sant Quirze del Vallès i m'he trobat com a casa rodejat de molt bon ambient correcat amb moltíssimes cares conegudes.

Gran trobada de corredors.cat

Dia de sol amb una temperatura al voltant dels 17ºC. Gran organització per part del meus companys de Corredors.cat
Circuit clàssic de dues voltes de 5 Qm pel centre de Sant Quirze del Vallés. Circuit trenca-cames amb un perfil de puja i baixa.


Abans de la sortida m'he fotografiat amb el Natxo pare d'el David Rovira en record del qui es fa la cursa.


He sortit a les 9 en punt amb l'idea de anar dosificant l'esforç a les pujades i baixades. He completat la primera volta (Qm 5) en companyia d'en Hector en 25'40''.

A la segona volta m'he despenjat una mica fent-la en 25'52''per acabar en un Temps final 51'32' Lloc 262 i 24 de la meva categoria.

Esprint final

Per un error de l'organització un dels Qm era mes curt i la distància real ha estat de 9724 m per tant el meu ritme de cursa ha estat de 5'18''/Qm

Dades del Garmin

En acabar botifarrada al poliesportiu. Un orgull ser de corredors.cat !

No hay comentarios: