lunes, 1 de diciembre de 2014

XXXVI Cros Popular de Sants


26ª participació avui al Cros Popular de Sants un clàssic al meu calendari ja que es la cursa del meu barri.
Nova cursa puntuable per la 7ª Challenge BCN 10K i molt bona organització com es habitual en aquesta cursa.
Dia molt nuvolat amb plugim a estones i temperatura ideal per córrer al voltant de 18ºC.
Gran trobada de corredors.cat. També ha participat el meu amic Jorge.

Amb corredors.cat

Sortida amb el meu amic Juan Morillo a les 10:00 en punt amb l'objectiu de fer una bona marca al voltant de 52'.
El primer Qm l'hem fet massa lent però ho hem arreglat als següents aprofitant el traçat recte i pla de la Av. Madrid i la baixada per Numància.

Av. Madrid Qm 1 

Amb el terra força mullat pel plugim he tingut que prendre algunes precaucions amb els nombrosos girs que te aquesta cursa de barri ; tot i això, hem passat el primer 5000 m de nou a la Av. Madrid força bé en 25'56'' a ritme de 5'11''/Qm.
La segona volta he anat encara una mica més ràpid fent el segon cinc mil en 25'39'' a ritme de 5'08''/Qm per acabar en un Temps final 51'35'' Lloc  840 i 24 de la meva categoria. Ritme 5'09''/Qm.

Prou satisfet trencant la maleïda barrera de 53' de les darreres curses (Clot i Jean Bouin) i rebaixant just 3' el temps de l'any passat.

Trofeu

En acabar trofeu, taronges, coca i xocolata desfeta.

No hay comentarios: