viernes, 26 de diciembre de 2014

Entrenament St. Esteve


Fa un dies el meu amic Juan Morillo, amb qui he compartit un munt de curses, em va invitar a l'entrenament que el grup Els Cargols fa a la carretera de les aigües el dia de St.Esteve i que enguany celebraven la 14 ª edició.
No m'ho vaig pensar dues vegades i em vaig apuntar.

Avui era el dia i aquest matí a les 9:00 en punt ens hem trobat un bon grupet de corredors i ex-corredors al punt indicat. M'han acompanyat les meves amigues Luz Marina i Carme que també estaven invitades a la festa.


Dia mig nuvolat i força fred. Vista magnífica de Barcelona des del Pla dels Maduixers.


Hem fet una tirada d'anada i tornada a ritme suau de 6,65 Qm en uns 40'.


En acabar hem fet un re-agrupament general i un bon pica-pica per acomiadar l'any.



L'any que ve repetirem !

No hay comentarios: