domingo, 2 de diciembre de 2012

XXXV Cursa de La Sagrera


Avui he fet per segon any consecutiu la Cursa de La Sagrera , la cursa popular mes antiga que es fa a la ciutat de Barcelona després de la Jean Bouin. Prova puntuable per la 5ª Challenge BCN 10K.
Tornada a la competició després de estar tres mesos llargs sense poder córrer a causa de l'operació d'hernia inguinal que em van fer a l'Agost.
En arribar a La Sagrera l'ensurt del dia, me'n adono que he oblidat el xip groc a casa. Com que no hi ha temps per anar a buscar-lo he parlat amb l'organització i m'han deixat un de blanc.
Retrobament amb el companys de corredors.cat i del Rekons Running Team.
He fet l'escalfament amb en PereBoss però no hem sortit junts ja que el meu objectiu per avui era conservador Sub 55'.
Com l'any passat, circuit de dues voltes de 5000 m pel barri amb molts girs. Dia de sol però realment fred 8ºC.
He sortit a les 9:30 amb la Luz i la Cecilia pensant que podrien anar a aquest ritme d'una forma regular. La realitat es que hem anat massa ràpid al principi passant el primer Qm per sota els 5' i el Qm 5 en 26'15'' a ritme de 5'15''/Qm.
A la segona volta ens hem separat i he anat pel meu compte molt millor del que m'esperava fent el segon 5000 m en 26'36''a ritme de 5'19''/Qm.

Esprint arribada a meta

Temps final de 52'51'' Lloc 661 (54 de la meva categoria) a un ritme de 5'17''/Qm.

Amb Luz i Cecilia 👍

Mooolt content i sense cap molèstia !

No hay comentarios: