lunes, 26 de noviembre de 2012

Centenari de la IAAF


Durant el cap de setmana he participat com a voluntari als actes que s'han fet a Barcelona amb motiu del Centenari de la IAAF (Associació Internacional de Federacions d'Atletisme).

Feia temps que tenia la idea de provar això del voluntariat i aquest esdeveniment era una bona ocasió. Ja fa unes setmanes vaig presentar la sol·licitud i em van acceptar com conductor de vehicle oficial.

El centre d'operacions ha estat a l'Estadi de Montjuïc on hi havia la "car pool" i la meva feina ha estat bàsicament en recollir i portar atletes i directius a l'aeroport i respectius hotels a la Vila Olímpica (Arts , H-10 Marina i Pullman Skiper).
El cotxe que em van assignar va estar un impressionant Opel Insignia.

Al parking del Estadi

A la zona d'espera del aeroport

El dissabte vaig tenir l'oportunitat de portar a l'hotel al atleta dominicà Felix Sanchez doble campió olímpic de 400 m tanques a Atenes 2004 i Londres 2012 i doble campió del mon a Edmonton 2001 i Paris 2003.

També vaig aprofitar per veure l'exposició del centenari al Museu Olímpic on vaig coincidir amb el Princip Albert II de Mónaco (president honorari ).

Em va impressionar el rètol al costat de la perxa d'en Sergey Bubka on indicava que no era possible mostrar l'alçada real del seu rècord del mon (6,14 m) ja que l'edifici del museu no era prou alt !.

No hay comentarios: