miércoles, 26 de diciembre de 2012

Cursa nº 300

El 16 de Desembre, vaig fer la meva cursa nº 300 , un relleu de les 24 h d'atletisme de corredors.cat celebrades a Can Dragó amb l'equip del Rekons Running Team. Casualment també va fer 40 anys de la meva primera cursa. Es bon moment per fer una mica de memoria de les anteriors i posar unes estadístiques d'aquests 40 anys de "runner" :


17/12/1972 Jean Bouin ( Prova de debutants)

Amb poca preparació , sortint des de la pujada de la Font del Gat i una distància curta prou vaig fer en acabar els 2200 m de la prova. Va estar tota una experiència.
Crònica completa aquí

5/4/1992 Vivicittà

Vaig tardar quasi vint anys en arribar a les 50 curses ja que fins el 1979 no es van començar a fer curses populars. Aquell any van començar la de El Corte Ingles, Cursa de la Mercè , Barri de Sant Antoni , La Cursa Popular de Sant Andreu i el Cros de Sants que encara continuen ara.
La Vivicitta era una cursa mundial simultània que durant uns anys es va disputar a la Ciutat de Barcelona i que encara es fa a Italia. La vaig fer en cinc edicions i la del 1992 va ser casualment l'última que es va disputar. Vam anar de la Plaça Espanya a Can Dragó amb un recorregut de 12 Qm i aquell any vaig fer la meva millor marca en aquesta cursa 1h06'35'' a ritme de 5'33''/Qm

1/11/1998 Cursa de l'Amistat

El centenari va coincidir amb una cursa emblemàtica, l' Amistat !. Aquell any es feia la divuitena edició però per a mi va ser la segona vegada que em vaig atrevir amb aquesta cursa que cada primer de Novembre surt del Castell de Montjuïc fins el Tibidabo amb una distància de 16 Qm. La vaig acabar en 1h48'47'' al lloc 310. Amb el pas del temps s'ha convertit en una clàssica al meu calendari.

5/12/2004 26ª Cursa Popular de Sant Andreu

Ja feia un munt d'anys que participava en aquesta cursa autènticament popular que organitza el Club Natació Sant Andreu. L'any 2004 va coincidir amb la meva cursa nº 150. La distància aproximada de 5200 m pel barri.

16/11/2008 29ª Cursa del Clot- Camp de l'arpa-Verneda

Només quatre anys després ja vaig fer el segon centenar. Cada vegada hi havien mes curses on poder participar. Va coincidir amb la Cursa del Clot de 10 Qm's que aquell any feia per setena vegada. La vaig fer en 52'19'' a ritme de 5'14''/Qm. Lloc 657.

31/12/2010 Cursa dels Nassos

La 250 va arribar molt depresa  just dos anys després i va coincidir al un altre cursa emblemàtica la dels Nassos. Vaig fer una de les meves millors curses 10 Qm's amb una marca de 49'32'' a ritme de 4'58''/Qm.
Crònica que vaig fer al bloc aquí

Les estadístiques




Enllaç a : Totes les meves curses



El diumenge següent vam fer una tirada llarga de 16 Qm la carretera de les aigües i en acabar ho vam celebra-ho amb els meus amics de corredors.cat Jordi, Hector, Pere, Biel i Sergio.

Va per tots vosaltres. Salut i Km's

No hay comentarios: