domingo, 16 de diciembre de 2012

24 h d'atletisme per equips


Dissabte 15/12 , comencen avui les 12 h les 24 h d'atletisme a la pista de Can Dragó . Participo amb els companys del Rekons Running Team amb qui hem muntat dos equips de 24 components. El David es baixa d'ultima hora per lesió. Jo faré demà a les 9:00 el meu relleu amb l'equip X.


Com cada any, ambient espectacular a Can Dragó amb bona organització de corredors.cat. 100 participants a la prova individuals, tot un rècord. A la modalitat d'equips de 7 a 24 components participen un total de 18. Nosaltres es el segon any que participem.
En Dani i la Luz han distribuit els participants i horaris dintre dels dos equips ( X i Z) i en Ricardo ha fet els càlculs de com pot anar la prova. Com l'any passat s'ha planificat una tàctica de relleus curts de 30' per totalitzar cada corredor 1 h. Alguns però hem decidit fer l'hora sencera.
Abans de la sortida ens reunim un bon nombre de components. Hem millorat el sistema de fixació del xip de cronochip que ens va donar problemes l'any passat. L'organització no ens ha posat carpa ni mostrador per deixar l'avituallament i el nostre "box" es a l'intemperie. Per sort aquest cap de setmana fa una molt bona temperatura per amb uns increïbles 15ºC a l'hora de la sortida.
El nostre objectiu es millorar la marca de l'any passat que vam quedar quarts amb 704 voltes i 297,436 Qm.
El primer relleu pel nostre equip X el fa en Jordi Boada i pel Z l'Erik Sousa.
Molta animació i bon rotllo durant tota la prova. A les 5 h de cursa ens posem en primer lloc i l'equip Z els cinques; això pinta molt be.
Tothom està donant el màxim. Continuen els relleus sense problemes i a les 18 h marxo cap a casa.

Quan arribo a les 8:00 del matí (20 h de cursa) anem quarts i el Z en sisena posició. Els equips per davant nostre son lluny i cal només mantenir la posició.


Es la meva cursa nº 300 hi m'he fet un pitral commemoratiu. Surto a les 9:00 amb l'objectiu de millorar, o si mes no, igualar la meva marca de l'any passat.
Faig les primeres voltes a un molt bon ritme de 2'10"/volta. Correm pels carrers 4 i 5 amb una longitud de pista de 422 m. Com l'any passat em toca fer el canvi de sentit de pista que faig sense cap problema. Al pas per meta, en Debutante (speaker oficial) anuncia per megafonia les meves 300 curses i 40 anys corrent "gallina de piel".

A la segona part de la cursa afluixo un pel el ritme tot i que faig les mateixes voltes que l'any passat (27) a ritme de 5'10''/Qm millorant en 19'' el meu temps. No puc demanar mes.
A les 10:00 en punt l'Àngel Blanco em relleva i l'últim relleu del nostre equip el fa la Gemma Farré que amb l'animació "vola" per Can Dragó.


Acabem en un meritori quart lloc superant en 26 voltes i 11 Qm el rècord de l'any passat !!. L'equip Z acaba en sisè lloc també superant el rècord de l'any passat !!.
El Diploma

Hem fet 730 voltes i 308,613 Qm !!

Enllaç a l'àlbum de la cursa

No hay comentarios: