lunes, 7 de noviembre de 2011

XXXIV Cursa de La Sagrera


Ahir vaig fer per primer cop la Cursa de La Sagrera. La cursa popular mes antiga que es fa a la ciutat de Barcelona després de la Jean Bouin. Prova puntuable per la 4ª Challenge BCN 10K. Ha estat una cursa passada per aigua durant tot el recorregut i una temperatura al voltant de 14ºC. Ja ha arribat la tardor.
El circuit consistia en dues voltes de 5000 m pel barri. Hem sortit a les 10:00 en punt i de seguida ens hem trobat bassals, trams amb asfalt en mal estat , molts girs (que han aprofitat vergonyosament els retalladors), trams estrets, zones de vianants amb esglaons , etc. etc. Senyalització nefasta dels Qm's i absent al terra . A la primera volta s'han equivocat i hem fet 400 m de menys. Un cúmul de despropòsits. Sembla mentida que portin 34 edicions !
He anat força estona amb el meu company CarlesCat que sens dubte m'ha ajudat a portar un bon ritme que no he pogut controlar en cap moment per les condicions climatològiques i la mala senyalització. Tot i això, hem fet una molt bona segona volta amb els dos últims Qm's per sota 5'. Temps final 49'18''Ritme 5'09'' / Qm Lloc 434.

Amb en CarlesCat

La distància real que hem fet ha estat de 9600 m. L'organització ha re-calculat el temps als 10 Qm en 51'22''el que representa que he millorat lleugerament la marca del Cros de Sants de la setmana passada. Satisfet perquè el dia no donava per gaire mes i em vaig apropant al Sub 50'.

No hay comentarios: