lunes, 14 de noviembre de 2011

XXXII Cursa Popular Clot - Camp de l'arpa -Verneda


Ahir vaig fer la Cursa del Clot-Camp de l'Arpa - Verneda una clàssica de Barcelona que no em perdo des de fa anys. Amb aquesta ja son deu edicions les que he fet. Prova puntuable per la 4ª Challenge BCN 10K.
Temperatura molt bona per córrer, al voltant de 18ºC. L'objectiu es apropar-me als 50' que vaig fer l'any passat. Surto ràpid sense masses problemes tot i l'elevat nombre de participats.

Carrer Xifré Qm 2

Passo el Qm 4 al c/ Huelva molt be en 19'25'' tot i fer la primera primera pujada a Independència . Continuo pel c/ Cantabria fins el Qm 5 que el passo en 24'49''a un ritme de 4'58''/Qm. Vaig força be (similar a l'any passat). Poc després de l'avituallament enfilem els 2 Qm llargs del carrer Guipúzcoa amb lleugera pujada. Una mica abans del Qm 7 em passa la llebre del Sub 50' i no la puc seguir. La segona pujada al c/ Independència em fa afluixar una mica.L'últim Qm fins la meta el faig "a sac" en 4'52''.

Sprint final

Temps final 50'28'' lloc 692 (19 de la meva categoria) Ritme 5'03''/Qm. Segona millor marca de l'any en deu mil. El Sub 50' s'ha escapat per poc , tot i això molt content.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt Bé Ramon !
A la propera no se t'escaparà la llebre dels 50'.
Diumenge vinent correré la Jean Bouin. Jo intentaré que no em passi el globus dels 60'.
Ja ens veure'm (és un dir, clar, perquè hi haurà molta gent)

Salut

(Antoni Ferret)

Ramon dijo...

Gràcies Toni a la Jean Bouin ho tornaré a intentar. Aviam si en veiem.