miércoles, 2 de junio de 2021

Pujada a Sant Pere Màrtir

Després de molts dies sense veure al meu amic Héctor a causa del COVID-19, avui Dia mundial del Running, he quedat amb ell per fer una pujada a Sant Pere Màrtir.

Hem sortit a les 8:00 de Diagonal/ Numància amb sol i una temperatura de 18ºC.

Recorregut amb lleugera pujada per la Diagonal fins el Parc Cervantes per començar una forta pujada en arribar a Finestrelles on hem agafat la drecera que va per la carretera de la companyia d'aigües (normalment tancada).

En arribar a la passarel·la de les aigües hem continuat per la carretera fins el cim de St. Pere Qm 6,8 / 1h24'  a 380 m.s.n.m.

St. Pere Màrtir

Hem continuat pel camí de la carena direcció Tibidabo fins Sta. Maria de Collserola on hem recordat l'amic Candido que vol pujar-hi 46 vegades durant aquest any

Sta.Maria de Collserola

Tot seguit, baixada cap a la carretera de les aigües , Can Caralleu i Sarrià on hem fet una cerveseta a la terrassa del  Centre Cívic Casa Orlandai . Continuació després fins a casa.

Temps 2h51' / 14,4 Qm

Una bona caminada. Ha estat un plaer la companyia.