domingo, 3 de enero de 2021

Cursa de Reis virtual - 1

Nova participació a la Cursa de Reis, una cursa solidària organitzada per corresolidaris. Aquest any en format virtual on tota la recaptació sobre activitats es destinarà a la compra d'aliments i joguines, per a famílies desfavorides. El lliurament d'aliments serà per a la Botiga Solidària i la compra i recollida de joguines per a Creu Roja.

Data de realització oberta entre el 1 i el 7/1 (circuit a escollir) amb distàncies de 5, 10 i 21 Qm. o totes les distàncies.

Pitral per imprimir i cronometratge mitjans la app TopRun que s'ha de descarregar al mòbil

He triat com a recorregut la volta a l'antiga presó Model on donaré voltes en sentit horari fins completar la distància oficial de 5000 m.

Dia fred 7ºC amb vent però amb sol. 

Surto a les 12:42 de la cantonada Av. Josep Tarradellas / Nicaragua. Passo el Qm 1 molt ràpid en 5'41''. Trams amb una mica de vent. El recorregut es força pla no tinc cap problema en controlar les pulsacions. Vaig per la vorera i no hi ha per tant que creuar cap carrer ni aturar-me. Passo el Qm 2 en 5'41'', el Qm 3 en 5'39'' i el Qm 4 en 5'38''. Veig que puc mantenir força bé aquest ritme. Acabo en un Temps final de 28'21'' Lloc 49.

Dades del Garmin


Crec que el GPS ha fallat bastant en aquest recorregut marcant distància de més. El de la app m'ha registrat el Qm 5 en 25'56'' i el meu Garmin 28'21''. No comptabilitzo cap dels dos com bons. Calculo que el meu temps real ha estat al voltant de 30'10''.

No hay comentarios: