viernes, 26 de abril de 2019

Caminada Nocturna

Ahir per la nit vaig participar a la Caminada Nocturna organitzada pel Centre Excursionista Els Blaus de Sarrià. Ens vam desplaçar des de casa caminant amb la Luz Marina fins el carrer Cornet i Mas que es on està ubicat el centre.
Temperatura de 16ºC al inici que lògicament va anar baixant a mida que avançava la nit.

Itinerari : Carrer Cornet i Mas cap a la Plaça Borràs per pujar pel carrer de Sant Pere Claver fins a la Carretera de les Aigües. Continuació per corriol cap a la carretera del Tibidabo fins arribar al camí de l'observatori. Baixada de nou cap a la Carretera de les Aigües i sender fins la Ronda de Dalt, carrer Iradier, Passeig de la Bonanova fins l'arribada a la Plaça de Sarrià.

Distància: 7,920 Quilòmetres
Desnivell Positiu: 394 m

Ens vam reunir un total de catorze participants incloent el Toni, el nostre guia, i a les a les 21.00 h vam començar la marxa.
Com era de preveure els primers quatre Qm's van ser de forta pujada amb trams de corriols força complicats. També vam haver d'utilitzar el frontal durant la major part del recorregut.
Quan portàvem uns 20' caminat quatre gotes no previstes ens van fer patir per uns moments . Per sort van ser cinc minuts i tot va quedar en un ensurt.

Molt bona visibilitat i vistes magnífiques de nit de la ciutat de Barcelona. Cap a les 22 h vam fer una aturada de 15' per sopar a la carretera del Tibidabo / Observatori Fabra.
Durant el recorregut vam anar fent aturades de re-agrupament. La baixada també va ser per a mi força més complicada als trams de corriols i vaig haver d'anar en força cura per no caure. Lo meu no es la muntanya !

Amb Luz Marina

Al arribar al Passeig de la Bonanova (Qm 8) vam donar per acabada la caminada i el grup es va separar. Nosaltres vam tornar cap a casa caminant fins a completar un total de 10,6 Qm.

Dades del Garmin

Va estar tota una experiència nocturna que no acostumo a fer