domingo, 7 de abril de 2019

41ª Cursa El Corte Inglés


Torno per quarantena vegada a la Cursa de El Corte Inglés, la gran cursa de la Ciutat de Barcelona que només em vaig perdre al 1983.
Prova puntuable per la 11ª Challenge BCN 10K i recorregut clàssic amb entrada a l'Estadi Olímpic Lluís Companys. La distància ha estat escurçada lleugerament a 10,639 Qm. per facilitar l'arribada a la Plaça de Catalunya.
Com cada any, la gran festa de l'atletisme popular tot i que cada any hi ha menys inscrits, avui 46283. El dia ha sortit fred i amb sol, res a veure amb la forta pluja de l'any passat. Gran trobada d'amics i companys que com jo no es volen perdre la festa.

Amb corredors.cat

Torno a la competició després del ensurt de Setembre tot i que ja vaig córrer el 16 de Març al Hospital de Sant Pau. Per no forçar no em puc passar de les 120 ppm el que m'obligarà a anar a ritme suau i afluixar o potser caminar a les pujades.
Sortida a les 9:00 amb la meva amiga Carme del calaix vermell.
Hem sortit sense problemes per anar agafant ritme al carrer Aragó. Al anar suau hi ha hagut temps per "postureo" i la Carme m'ha fet aquesta foto a la Av. MªCristina.


Com sempre la pujada cap el Poble Espanyol ha estat dura i la pujada pel carrer dels Jocs Olímpics del 92 encara més, he hagut de caminar uns 200 m.

c/ JJOO del 92
(Foto David Patán)

Hem entrat a l'estadi (Qm 5,9) amb un temps de 41'51''. A la pista hem gaudit de l'espectacle.

Estadi Olímpic

A partir del Qm 7 baixada fàcil per la Font del Gat i c/ Lleida fins Floridablanca. A partir d'aquí, terreny pla cap a la Ronda de Sant Pere on hi havia el control de pas del Qm 10. L'hem passat en un temps de 1h07'45''. Continuació per c/ Pelai fins la meta a Plaça de Catalunya.

Temps final de 1h13'05'' a ritme de 6'53''/Qm.

Dades del Garmin


Molt content d'haver pogut fer un any més aquesta cursa tan especial per a mí. Moltes gràcies Carme per acompanyar-me ❤️

Propera cursa els Medijocs a Sant Cugat el dia 27 d'Abril.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Un verdader plaer Ramón !!! :)
M'encanta la crónica i tot el reportatge !!! :)
Estic molt contenta de veure que està bé i de poder compartir compartir amb tu aquesta cursa tant emblemática i especial, ets un campió i ho demostres sempre vivnt el que tant t'agrada amb molta il.lusió !!! :)
Una forta abraçada i endavant, to be continued... !!! :)
Carme