domingo, 14 de abril de 2019

Caminada del Llobregat al Besòs

Aquest matí he fet amb els meus amics Came Salas i Pere Riera la Caminada el Llobregat al Besòs quarta prova del programa de caminades Barnatresc 2019.
Dia de primavera amb núvols alts i bona temperatura per caminar.
Recorregut lineal gairebé de 30 Qm (30,5 segons programa) des de Cornellà de Llobregat seguint la llera del Llobregat fins la Zona Franca, Castell de Montjuïc, Drassanes, Barceloneta, Mar Bella, Fòrum i Sant Adrià del Besòs, el mateix que l'any passat.

FITXA TÈCNICA DE L'ITINERARI LLARG

Lloc de sortida: Cornellà de Llobregat (pl. Mary Santpere / Eroski)
Hora de sortida: 08:00 h en punt
Lloc d'arribada: Sant Adrià de Besòs (pl. de la Vila)
Hora límit d'arribada: 16:00 hores
Distància: 30,5 km aprox.
Durada aproximada: 8 h
Controls i avituallament: Carrer A/carrer 4 (Zona Franca (9:00-11:00 h), Pl. de Pau Vila (Barcelona) (10:00-14:00 h) i pg. Marítim de la Mar Bella (complex Esportiu de la Mar Bella) (11:00-15:00 h).

Recorregut totalment pla amb l'única dificultat de la pujada al Castell de Montjuïc entre el Qm 13,3 i 18,3.

Hem sortit a les 8:10 pels carrers de Cornellà en direcció cap el Llobregat fins la llera amb bones vistes del riu. Tram força ben condicionat pel passeig que hem seguit fins la Zona Franca.

Llera del Llobregat

Hem passat pel primer CPA (Qm 9) en 1h38'49'' on ens han donat uns fruits secs i aigua. Continuació per la zona Franca. Dura, pas sota les vies del tren i dura pujada al Castell de Montjuïc pel carrer del Foc , Mirador del Migdia i camí del Mar on hem gaudit de unes vistes magnífiques de la ciutat de Barcelona.

Plaça de la Sardana

Baixada pel Mirador del Alcalde i Jardins de Miramar fins les Drassanes i la Plaça Pau Vila on hi havia el segon CPA (Qm 19,9) Temps 3h47' on hem fet una curta aturada per menjar un entrepà i beguda.
Recuperades forces hem continuat pel front marítim fins la Barceloneta i la Mar Bella on hi havia el tercer CPA (Qm 24,24) temps 4h37'.

Mar Bella

Continuació cap el Fòrum, llera del Besòs i arribada a la Plaça de la Vila de Sant Adrià del Besòs.

Fòrum

A la arribada ens esperaven la Mª del Mar i el Marc que han fet la Barnatresc de 10 Qm.

Plaça de la Vila

Temps 5h38'34'', distància real 29,38 Qm

Dades del Garmin

Àlbum de fotos (Carme Salas)

Ha estat un bon entrenament amb molt bona companyia.