martes, 8 de septiembre de 2015

Pujada al Quermany (2)

Aquest matí he fet la pujada al Quermany com entrenament pel Camí de Sant Jaume que faré a final de mes. He agafat la motxilla que portaré per anar adaptar-me al volum i al pes.
Recorregut càmping Inter Pals - Cim del Quermany i tornar, 13,45 Qm en total.
He sortit a les 7:45 per la carretera direcció Pals entrant a la pista forestal darrera del Aparthotel Golf Beach. Continuació en direcció al Quermany per pista de sorra i pedres amb lleugera pujada. He passat per la cruïlla amb el GR 92 que puja a Begur en un temps de 36' (Qm 3).

Senyalització cruïlla

Passada la masia de Can Pou de ses Garites he agafat un corriol / drecera a la dreta que ens porta al camí principal.
Pas per les mines d'en Bofill en 57:23 (4,6 Qm). Continuació cap amunt amb un parell de trossos amb fort desnivell per arribar al cim en un Temps 1:19:26 (Qm 6,22).

Cim del Quermany 224 m.s.n.m.

Després d'uns deu minuts de descans, hidratació i fotos he començat la tornada pel mateix recorregut passant per les mines d'en Bofill en 1h39' (Qm 7,82 Qm). De baixada no he agafat el corriol / drecera el que ha representat fer uns 760 m de mes. He passat la cruïlla amb el GR-92 en 2h06' (Qm 10,18).
Temps final real 2h41'46'' que amb l'aturada han estat 2h52'. Un bon entrenament que segur m'anirà bé.

Amb la motxilla a mitja carrega

La distància recorreguda avui han estat de 13,452 Qm amb un total de 17700 passes el que representa una longitud de pas promig de 75-76 cm que es la que utilitzaré pel camí.