domingo, 22 de febrero de 2015

Maratest Badalona


Aquest matí he tornat a Badalona per fer el Maratest, una cursa que comparteix les distàncies de 15 i 30 Qm's amb un circuit força pla i amb llebres per poder a competir al màxim rendiment.

Com es habitual en aquestes dates, matí fred però amb sol i força vent. Com sempre molt bona organització amb sortida i arribada davant del Palau Olímpic de Badalona. "Speakers" de luxe, els meus companys de corredors.cat Waterpoler i Debutante, que han animant força.


Gran trobada de corredors.cat, la majoria del quals estan preparant la marató de Barcelona

He participat a la prova de 15 Qm amb l'objectiu de baixar de 1h20' (ritme de 5'20''/Qm).

Sortida a les 9:00 en punt amb el meu company Krlos llebre de ritme 5'20''. Els primers Qm's els hem fet per la part mes industrial amb molt poc ambient. Cap el Qm 2, hem "pujat" el Pont de Lluc sobre la via del tren única pujada destacable del recorregut.

Des del Pont de Lluc

Cap el Qm 4 al Passeig Marítim m'he quedat una mica despenjat pel vent o perque no anava gens còmode amb un grup tant gran.
He passat el Qm 5 en 26'46'' a ritme de 5'21''/Qm. He continuat al meu ritme per la carretera de Mataró fins a Montgat i tornar. Allí ens hem creuat amb un munt de companys i ens hem saludat i animat mútuament. Ha arribat un moment que fins i tot he perdut de vista la llebre.
A la Riera de Canyadó he passat el Qm 10 en 53'30'' amb la llebre encara uns 150 m davant meu pero amb la sensació de que li anava recuperant terreny. De nou al Passeig Marítim he seguit apretant fins que he aconseguit atrapar el grup cap el Qm 13.
A falta de 2 Qm per la meta he apretat una mica mes per deixar-los enrere fent l'últim Qm a 5'05'' !.


Temps final de 1:19:30 lloc 453 a ritme de 5'17''/Qm.

Dades del Garmin

Amb el TeteXavi a l'arribada

Molt satisfet, objectiu complert. La cursa ha estat molt similar a la del 2013 on també em vaig quedar despenjat i vaig recuperar.

No hay comentarios: