viernes, 13 de junio de 2014

Pujada a La Mola


La setmana passada en Jordi i l'Hector van organitzar una pujada a La Mola, una muntanya molt coneguda i ubicada al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac al terme de Matadepera.
Fa temps que en sentia parlar però fins ara mai hi havia anat i em vaig apuntar. Al Sergio li va passar el mateix.
Ahir vam quedar a les 18:30 a Can Robert des d'on vam sortir amb cel tapat i una temperatura al voltant de 28ºC, massa calor.
El primer tram es pista forestal però aviat es converteix en un corriol de pedres molt desgastades pel pas de la gent i de les mules que pugen queviures i material.


Tot i que la distància no es massa llarga (uns 4,2 Qm) el desnivell + es de mes de 400 m i vam trigar uns 52' en pujar. La vista des de dalt magnífica a una alçada de 1100 m sobre el nivell del mar, llàstima que estava bastant tapat.

Montcau al fons


En arribar al cim els meus companys van fer la clàssica cervesa però jo no em vaig atrevir pensant en la baixada que m'esperava. Vam fer una curta visita a l'església romànica i cap avall !.


El recorregut va ser força dur i massa tècnic per a mi, tant de pujada com de baixada. Temps total 1h25' distància 8,4 Qm.

Una bona experiència. M'ha agradat.

No hay comentarios: