domingo, 10 de febrero de 2013

BDN Running


Aquest matí he fet per primer cop la BDN Running una cursa de 10 Qm per Badalona que celebrava la seva segona edició.
Bona organització amb una bossa del corredor molt completa.

Obsequis a la bossa del corredor

L'única observació ha estat el guardarroba que ha quedat desbordat , per sort m'ho he vist a venir i el meu company Nolo58 m'ha guardat la bossa al seu cotxe.

Amb els cracks mediàtics Arcadi42 i Nolo58 

Dia de sol però fred amb una temperatura al voltant de 3ºC.  


Surto a les 9:30 en punt amb la llebre Sub 50' que aviat es queda enrere pels problemes d'avançar degut al gran nombre de corredors (uns 2000) i l'amplada dels carrers.
No veig el Qm 1 i quan passo el 2 en 10'46'' me'n adono que no vaig tan ràpid tot i portar la llebre darrera. A la Rambla la llebre recuperant temps em passa com una bala i m'agafen els meus companys del Rekons Silvia Grifols i Joan Medina. Decideixo seguir amb ells. Cap el Qm 3,5 fem la pujada al Parc de Can Solei per baixar a continuació per la Riera de Canyadó fins el Passeig Marítim. Passo l'avituallament al Qm 5 en 26'25'' a ritme de 5'16''/Qm. Això es mes lent del previst. Apreto una mica el ritme i al arribar al port Qm 7 he perdut els meus companys , la Silvia s'ha quedat enrere i en Joan ha marxat cap endavant.

Pas pel Port

Fem a continuació la pujada al Pont de Sant Lluc sobre la via del tren per enfilar cap a meta pel polígon industrial. Faig l'últim Qm a 4'55''per acabar amb un Temps final de 52:02 Lloc 986 i a la posició 299 de la meva categoria. Ritme 5'12''/ Qm.

Amb Olga, Esther i Rosa Garrido

Bones sensacions tot i que m'ha faltat una mica de velocitat al primer 5000 m.

No hay comentarios: