miércoles, 2 de enero de 2013

14ª Cursa dels Nassos

Acabo l'any fent la Cursa dels Nassos i aquesta es la desena vegada. Vaig començar a fer-la l'any 2002 i desde llavors només me la he perdut al 2004 em sembla recordar que per un fort refredat.
Un any mes inscripció record amb 11000 corredors i prova puntuable per la 5ª Challenge BCN 10 K.
En aquesta prova l'animació comença molt abans que la cursa i el divendres a la recollida dels pitrals ja vam tenir un tast amb els companys del Rekons Running Team.

Ramon, Nicolás, Marcela , Luz , Mónica i Juan Antonio

Normalment en aquesta cursa hi ha una gran trobada amb molts amics corredors , lamentablement en David es baixa per lesió.

Corredors.cat amb en Pol Guillen i Rosa Morató.

Els cracks del Rekons Running Team

Bona temperatura per córrer uns 14º C. Com a les últimes edicions fem una sortida per onades , la primera a les 17:30 (els quatre primers calaixos) i la segona a les 17:35 (la resta , on hi soc jo) , això em representa sortir dels primers de la segona sortida.
El meu objectiu es força ambiciós, el Sub 50'. Surto amb el meu company de corredors.cat TooSlowEddie. L'Stone_apo es la llebre oficial Sub 50' i el tenim bastant darrera nostre. Faig els tres primers Qm's força ràpid per sota el 5'/Qm tot i el gran nombre de corredors.
Abans del Qm 4 no puc seguir el grupet de corredors.cat que hem format. Al Passeig Picasso fem el gir de 180º i tot seguit passo el Qm 5 en 25'11 a ritme de 5'02''/Qm. No veig factible fer la resta per sota de 5'/Qm amb la pujada pel c/ Marina que tinc per endavant. Intento anar el mes ràpid possible però no soc capaç d'anar per sota el 5'10''/Qm. Cap el Qm 8 a la Diagonal, m'agafa la llebre del Sub 50'que tampoc puc seguir tot i la lleugera baixada. Faig els últims dos Qm a 5'07''per acabar amb un Temps final 51'12'' Lloc 5221 a ritme de 5'07''/Qm.
Enguany, s'ha escapat el Sub 50'; tot i això he fet la tercera millor marca de 10000 m de la temporada. A la Cursa del Barri de Sant Antoni el dia 20, nova oportunitat.

Amb Rosa

La meva amiga Rosa ha quedat 2na classificada a la Lliga Internet 2012 Cat F 55

Començo a sumar punts per la classificació de la 5ª Challenge BCN 10K .

Tot i els tres mesos que he estat sense competir, acabo les competicions així :

Lliga Internet 2012 Lloc 801 de la General i 61 de la Cat M55 amb 5735 participants.
Lliga Correcat 2012 Lloc 172 de la General i de la Cat B Masculina  18 (10 Qm) / 33 (Mitja Marató) / 27 (Altres) amb 235 participants

No hay comentarios: