domingo, 21 de noviembre de 2010

87ª Jean Bouin (32ª Open)


La meva 24ª participació a la Jean Bouin ja es un fet i amb millor marca personal en aquesta cursa. Segona prova puntuable per la 3ª Challenge BCN 10K.


Dia solejat però amb temperatura  baixa (uns 9ºC) com acostuma a passar en aquesta cursa. Trobada molt nombrosa de correcats i participació multitudinària amb més de 7100 corredors arribats a meta.
Molt bones sensacions des del principi. Objectiu el Sub 50'. Veig la llebre oficial a la quinta forca, el que fa poc probable que l'atrapi. Surto tant ràpid com puc en companya dels meus companys de corredors.cat PereBoss  i Grampy. El temps de pas pel Qm 2 el faig rapidísim en 9'51''. Passat el Qm 3 en Grampy i jo ens quedem enrere ja que en PereBoss va massa ràpid . Al Qm 4 atrapo en Hyuste (amb qui he anat fins la meta). Passen el Qm 5 en 24'27'' a ritme de 4'53''/Qm. No m'ho puc creure.

Pujada pel c/Lleida 
(Foto gentilessa d'en Jim)

Mantenc el ritme fins el Qm 7 per afluixar lleugerament a la pujada al Paral·lel i carrer Lleida. Tot i això el segon 5000 m l'hem fet prou ràpid en 25'09''.

Temps 49'36'' Lloc 3469 i 60 de la meva categoria Ritme 4'58''/km.

2ª MMP de l'any , la 3ª de sempre i rècord d'aquesta cursa.

Pujo fins el lloc 1132 de la general i 32 categoria a la Challenge BCN 10K.


 MOOOOLT SATISFET !!


1 comentario:

Anónimo dijo...

MOOOOOLT BÉ !!!!!!!!!! :)
Carme